Integrala Crestei Făgărașului – Ziua 3: Viața de refugiu

Ziua 3

După unele negocieri cu Radu, am decis să încercăm totuși un segment scurt, până la refugiul Fereastra Zmeilor. Știam că avem nevoie să ne apropiem puțin de obiectiv, pentru a nu încărca ultimele două zile prea mult. Așa că am plecat pe o vreme cam cețoasă, în jurul ore 12.00 din cabana.

IMG_2760Foto: Părăsind cabana Podragu

IMG_2764Foto (V): Fenomenul barierei de nori observabil și acum

IMG_2769Foto (V): Spre Iezerul Podu Giurgiului

IMG_2770Foto: Iezerul Podu Giurgiului

IMG_2778IMG_2783Foto: Momente de vizibilitate pe crestele ascuțite

IMG_2788Foto: Zona „La 3 pași de moarte”

Într-un final ajungem la refugiul Fereastra Zmeilor pe la 3, cam devreme ce-i drept, dar înaintea ploii.

IMG_2799În ciuda poziționării superbe a refugiului, nu am fost atât de ocupați cu priveliștea, cât cu uscatul hainelor și bocancilor udate cu o zi în urmă..

IMG_2802Foto: Bocancii fiind uzi, Radu confecționează papuci din ce găsește.

Viața de refugiu..

IMG_2805 IMG_2806 IMG_2807 IMG_2811 IMG_2810
IMG_2808
Foto: Cauza luminii electriceIMG_2809Foto: sacii de dormit și un rucsac în bătaia vântului

IMG_2813 IMG_2814Foto: Acțiune cu papuci

A fost o seară de odihnă binemeritată într-un refugiu fain. Hainele nu s-au uscat cine stie ce, că erau vreo 4*C în refugiu. Ca info, izvorul cel mai apropiat găsit de noi e la vreo 100m mai jos de refugiu. A doua zi ne-am propus să plecăm la 6.30.

(în episodul următor veți lua cunoștiință cu „Grizzly man”, sau cel puțin așa l-am poreclit eu – că Survivorman sau Carpathian man mi s-au părut prea puțin)

Un gând despre &8222;Integrala Crestei Făgărașului – Ziua 3: Viața de refugiu&8221;

Lasă un răspuns

